MY ALBOUMS

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΕΤΙΚΕΤΕΣ

Παρακάτω βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια αντιπροσωπεύει μια ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΣΧΟΛΙΑ ΣΥΝΤΑΚΤΟΥ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Αντί προλόγου


Κατ΄ αρχάς ας συστηθούμε.
Δεν θέλω να πω πολλά για την επιχειρησιακή μου δραστηριότητα, γιατί σκοπός μου εδώ δεν είναι η διαφήμιση αλλά η καταγραφή της εικοσιπενταετούς εμπειρίας μου πάνω στο μυστήριο του γάμου και της βάπτισης.
Εικοσιπέντε χρόνια λοιπόν φωτογράφος κι έχουν δει τα μάτια μου πολλά. Τα μισά περίπου εργάστηκα ως περιστασιακός, εξωτερικός συνεργάτης διαφόρων άλλων φωτογράφων μιας κι εγώ δεν διέθετα τότε κατάστημα κι έκανα τα πρώτα μου βήματα στο χώρο. Το αναφέρω αυτό ως βασικό παράγοντα γιατί έμαθα και είδα, ότι είδα, χωρίς να με επηρεάζει η ανάγκη να είμαι εκτός από καλλιτέχνης, κι έμπορας. Έμαθα το πόσο επαγγελματίες είναι όλοι αυτοί που φέρουν σήμερα τον τιμητικό τίτλο του φωτογράφου. Συνεργάστηκα με αρκετούς. Μέσα στο χώρο της δραστηριότητας μου γνώρισα περσότερους κι έμαθα από κουτσομπολιά τα μύρια όσα για δεκάδες άλλους. Γενική εντύπωση, κακή. Αυτός είναι και ο λόγος που με μου έβαλε την ιδέα να καταγράψω το τι συμβαίνει στον όμορφο χώρο των φωτογράφων, μήπως και συμβάλω έστω στο ελάχιστο στην ανάδειξη των κακώς κειμένων, κι ακόμα περισσότερο να βοηθήσω το κάθε υποψήφιο ζευγάρι στο να μάθει ποιες κακοτοπιές μπορεί να αποφύγει.
Υπάρχει κι ένας ακόμη λόγος (γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε). Εκτός των άλλων δεν μπορώ να αποποιηθώ και την άλλη μου αγάπη που είναι το γράψιμο. Φέρελπις συγγραφέας (θα μιλήσουμε άλλη φορά γι αυτό) κι ακονίζω τις δυνατότητες μου και στο χώρο της αρθογραφίας.

Σε κάθε καταχώριση αυτόνομα ή όλες μαζί θα μπορείτε να μάθετε ότι σας έχω υποσχεθεί.
Καλή συνέχεια λοιπόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου