MY ALBOUMS

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΕΤΙΚΕΤΕΣ

Παρακάτω βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια αντιπροσωπεύει μια ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΣΧΟΛΙΑ ΣΥΝΤΑΚΤΟΥ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Η εισβολή στο χώρο ευκαιριακών φωτογράφων



Απορούσα κι εγώ γιατί τον τελευταίο καιρό, (πάνω από χρόνο) παρατηρούσα μια εισβολή θα έλεγα νέων φωτογράφων στο χώρο. Ο λόγος δεν είναι μόνο η είσοδος στην παραγωγική διαδικασία της νέας φουρνιάς που ξεσχόλισε από τα διάφορα ΙΕΚ.

Το έχω ξαναδεί το έργο και αρκετά χρόνια πριν. Τι είχε συμβεί, τότε (τα ίδια περίπου με το τώρα.) Είχα παρατηρήσει λοιπόν, πως όσο το κόστος του εξοπλισμού πχ Φωτογραφικές μηχανές, Βιντεοκάμερες, studio flash, εμφάνιση και εκτύπωση φωτογραφιών και άλλα σχετικά, απαιτούσαν ένα σοβαρό κεφάλαιο για την απόκτηση τους, αλεξιπτωτιστές φωτογράφοι δεν εισχωρούσαν στο χώρο, γι αυτό τα σκήπτρα κρατούσαν οι επαγγελματίες με μαγαζιά που μεγαλούργησαν και κέρδισαν αρκετά χρήματα, αλλά σημειώστε πως πάνω απ’ όλα ήταν επαγγελματίες από τα γεννοφάσκια τους.

Καθώς ο χρόνος κυλούσε οι εταιρείες έριξαν στην αγορά φτηνές ερασιτεχνικές λύσεις προϊόντων κι έτσι άρχισαν να γίνονται όλο και περισσότεροι οι μαθητευόμενοι μάγοι στο χώρο της φωτογραφίας και του Βίντεο.

Υπήρξε μια ανάσχεση από το 2000 και μετά που οι απαιτήσεις της αγοράς ξαναδυσκόλεψε τα πράγματα γιατί έπρεπε ο εξοπλισμός των φωτογράφων να αντικατασταθεί με τα νέα πανάκριβα μοντέλα της Nikon, μονταζιέρες, ακριβοί υπολογιστές και προγράμματα, ψηφιακές Βιντεοκάμερες τύπου καναλιών. Κάθε φορά λοιπόν που το κόστος ανέβαινε, χάνονταν από την πιάτσα οι αεριτζήδες.

Στις μέρες μας η αγορά απαιτεί βίντεο Hi Definition & Digital φωτογράφηση. Περάστε κόσμε. Οι φωτογράφοι εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες της σύγχρονης τεχνολογίας, ‘’ανακάλυψαν’’ τις άφλασες φωτογραφίες. Παράτησαν λοιπόν εξοπλισμούς στα αζήτητα και με μια μηχανούλα στο χέρι μια τσαντούλα στον ώμο, σαν να ‘ναι έτοιμοι να πάνε εκδρομή (όπως ανέφερα και αλλού σε άλλο σχόλιο μου) πήραν ξανά φόρα. Κι επειδή η φτήνια τρώει τον παρά γέμισε ο τόπος κοριτσόπουλα (τα περισσότερα) φέρελπις καλλιτέχνες της ψηφιακής φωτογράφισης. Οι μισοί λειτουργούν πίσω από τον μανδύα που τους ρίχνει για κάλυψη ο επαγγελματίας φωτογράφος που τους απασχολεί στην επιχείρηση του για να ρίξει το κόστος και ν’ ανταπεξέλθει τον συναγωνισμό κι οι άλλοι μισοί, ξεκρέμαστοι μέσω Ιντερνετ ψαρεύουν πελάτες κι ούτε εφορία ούτε έννοιες στο κεφάλι τους.

Μια άλλη σοβαρή αιτία που όλοι οι αεριτζήδες τείνουν να τινάξουν στον αέρα τους επαγγελματίες με κίνδυνο ν’ αναγκάζονται να κλείσουν επιχειρήσεις, είναι ο αθέμιτος ανταγωνισμός. Τη μια πτυχή του ήδη την αναλύσαμε. Υπάρχει όμως κι κάτι άλλο που επιτρέψτε μου να το ψηλαφίσουμε σε χωριστή ενότητα.

Οκτώβριος 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου