MY ALBOUMS

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΕΤΙΚΕΤΕΣ

Παρακάτω βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια αντιπροσωπεύει μια ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΣΧΟΛΙΑ ΣΥΝΤΑΚΤΟΥ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Ο μύθος των ψηφιακών Αλμπουμ



Αυτό που δεν αντέχει ο σημερινός επαγγελματίας φωτογράφος που διατηρεί ακόμα μια επιχείρηση, είναι ο αθέμιτος συναγωνισμός στις τιμές, που δέχεται από τους ευκαιριακούς φωτογράφους ιδιοκτήτες μαγαζιών ή ακόμα και χωρίς.
Παλιά τα πράγματα ήταν απλά. Ολοι πωλούσαν το ίδιο προϊόν κι εύκολα ξεχώριζες τον ακριβό από τον φτηνό φωτογράφο. Σήμερα η μάστιγα του επαγγελματία λέγεται ψηφιακό Άλμπουμ. Υπάρχουν στην αγορά 100 (ναι ΕΚΑΤΟ) και πλέον σχέδια και τύποι από αυτά. Το κάθε ένα κατασκευάζεται με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο και φυσικά κοστολογείται και ανάλογα. Με αυτό το κοστολόγιο παίζουν οι αεριτζήδες και σου προσφέρουν πακέτα παροχής υπηρεσιών που είναι φθηνότερα πολλές φορές και κατά 100% . Τι να λέει τώρα ο ευσυνείδητος επαγγελματίας ‘’Εδώ τα original Άλμπουμ’’
Τα άλμπουμ μαϊμού είναι περισσότερα και από τα μαϊμού προϊόντα που πωλούν οι Αφρικανοί μετανάστες. Εάν καθόμουνα να σας αναλύσω τις διαφορές του ενός από του άλλου, θα έγραφα ολόκληρο βιβλίο.
Εάν προσθέσουμε τώρα στις αιτίες του αθέμιτου ανταγωνισμού και το γεγονός ότι ο φωτογράφος που δεν διατηρεί κάποιο κατάστημα μπορεί και συμπιέζει ακόμα περισσότερο τις τιμές, αναγκάζει τον άλλον να περάσει θηλιά στο λαιμό του.
Ένα και μόνο επιχείρημα έχει ο υποψήφιος πελάτης και θα το σχολιάσω ευθύς. ‘’Κι εμένα τι με νοιάζει,’’ θα πει. ‘’Εμένα η τελική τιμή μ’ ενδιαφέρει.’’
Όχι δεν είναι έτσι. Ο ‘’ξεκρέμαστος’’ φωτογράφος δεν διαθέτει καμιά μεγάλη γκάμα προϊόντων για να επιλέξετε. Συνεργάζεται κατ’ ανάγκη κι αυτός με όμοιους αεριτζήδες που θα τον προμηθεύσουν τα παραπροϊόντα τους. Με σοβαρές εταιρείες δεν μπορούν να συνεργαστούν ή γιατί δεν τους αποδέχονται (και προς τιμή τους) ή γιατί στερούνται φορολογικών στοιχείων κάτι που καθιστά αδύνατη τη συνεργασία τους. Και κάτι τελευταίο (το έχω ξαναπεί) Οι καθαρόαιμοι επαγγελματίες έχουν στη διάθεσή τους εναλλακτικές λύσεις, plan B που λένε κι έτσι σε οποιοδήποτε απρόοπτο γεγονός υπάρχει λύση. 

Σε άλλη ανάρτηση μελλοντικά θα αναφερθώ περισσότερο.
ΟΚΤΩΒΡΗΣ 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου